療癒進入無意識的自我


今天Chuck博士的卡片是《療癒進入無意識的自我》。無意識的自我意味著自我經由痛苦或精神的耗損完全沒有了自己進而沒有意識。無意識的自我是個死寂的重量阻擋了我們的往前進。去除一個或多個這些錨在我們的生命將會有令人振奮提升的功效。尋找他們。今天就決心去找尋他們並將這些無意識的自我釋放掉。祝美好!(譯者: 賴裕源 Translated by Ian Lai)
HEALING A SELF THAT WENT UNCONSCIOUS
Posted: 06 Jun 2012 03:30 AM PDT
HEALING A SELF THAT WENT UNCONSCIOUS is the card for today. It signifies a self that either through pain or through giving itself so totally nothing was left from the psychic expenditure and that self went unconscious. Unconscious selves are dead weight that hold back our progress. The chance to remove one or more of these anchors have an uplifting effect on our lives. Look for them. Be determined to find and release these unconscious selves today. Have a good one!

留言

這個網誌中的熱門文章

療癒舊傷

上天堂的旋轉門