透過擁抱自己真實的身份來療癒不自然

今天Chuck博士的卡片是《透過擁抱自己真實的身份來療癒不自然》。不自然會停止流動,讓我們陷入了自我概念,而這堆出了對自己的自我攻擊。擁抱我們的真實身份,即是神的孩子,這消融了自我攻擊。這不是我執,要給我們的身份。這是我執試圖掩蓋,在其瘋狂的嘗試聲明中,我們是自製的,而不是被創造出來的。今天放鬆地在自己真實的身份裏。你有位豐富和慈愛的父親。有個美好的一天!(譯者: 賴裕源 Translated by Ian Lai)
HEALING UNNATURALNESS THROGH EMBRACING YOUR IDENTITY
Posted: 17 Aug 2013 05:24 PM PDT

HEALING UNNATURALNESS BY EMBRACING YOUR IDENTITY are the cards for today. Unnaturalness stops the flow and gets us caught up in self-concepts that heap self-attack on us. Embracing our true identity as a Child of God dissolves that. It is not the identity our ego gave us. It is the one the ego tried to cover over in its frantic attempt to state we were self-made rather than created. Today relax into your real identity. You have a rich and loving Father. Have a fine day!!

留言

這個網誌中的熱門文章

療癒舊傷

上天堂的旋轉門