療癒仇恨的陰謀

今天Chuck博士的卡片是《療癒仇恨的陰謀》。仇恨來自於古老的心碎和報復。有些事情,我們希望得到但我們沒有得到因而就將需要轉為憎恨。特殊的愛就變成了特殊的恨。所有仇恨的底端都來自於自我憎恨和我們試圖從他人身上要些東西來彌補遮蓋自我價值的缺乏。我們破碎的夢乃是因為失去連結所產生的需要這是當我們選擇了分離,獨立和要依'我的方式'做事時所發生。這就是潛意識呈現出我們的分離和造成的自我概念的程度就是內心所隱藏自我憎恨的程度。我們因愛及自愛而生。其他的只是我們錯誤要分離的想法以及建造自我的身份。這掩蓋了自我憎恨裏的自愛,但我們真的無法改變神所建造的愛。我們只以為我們做到了。今天為了真實的愛讓我們放下仇恨,自我憎恨的惡性循環。有個美好的一天!(譯者: 賴裕源 Translated by Ian Lai)
HEALING THE HATRED CONSPIRACY
Posted: 15 Dec 2013 11:30 AM PST

HEALING THE HATRED CONSPIRACY is the card for today. Hatred comes from old heartbreaks and revenge. There was something we wanted to get that we didn't get and the need turned to hate. The special love became special hate. Bottom line all hatred comes from self-hatred and the reason we were trying to get something from another was to cover over that lack off self-value. Our shattered dreams were built on need that came from lost bonding that came about when we chose separation, independence and doing things 'my way'. This is what the subconscious shows and the extent we separated and made self-concepts is the extent of the hidden self-hatred inside. We were created in love and self-love. The rest was our mistaken idea to separate and make our own identity. This covered up the self-love with self-hate but we can't really change what God did. We can only think we did. Today let us let go of the hatred, self-hatred vicious circle for the truth of love. Have a fine day!

留言

這個網誌中的熱門文章

療癒舊傷

上天堂的旋轉門