《你只需改變心裡對自己的看法,世界就由各種痛苦中解脫了》

【PoV願景心理學】 Chuck博士每日一卡 《你只需改變心裡對自己的看法,世界就由各種痛苦中解脫了》

「你只需改變心裡對自己的看法,世界就由各種痛苦中解脫了。」這句話出自奇蹟課程。無意識層次的世界,不過就是我們投射到世界的自我信念。一層又一層地寬恕自己,就是在讓世界解脫。祝你有個很精采的一天!療癒世界,釋放世界!

"TO LOSE THE WORLD FROM EVERY KIND OF PAIN IS TO CHANGE YOUR MIND ABOUT YOURSELF." A Course In Miracles. The world at an unconscious level is simply our beliefs about ourselves projected on the world. To forgive ourselves layer after layer is to free the world. Have an amazing day of healing and freeing the world!!

留言

這個網誌中的熱門文章

療癒舊傷

上天堂的旋轉門