療癒集體小我



【PoV願景心理學】 Chuck博士每日一卡 《療癒集體小我》

今天的卡片是《療癒集體小我》。這是大師、覺醒者的工作,不過「道」建議今天開放給所有人。當然,寬恕、將意願對準神的旨意,是從事這項工作最好的方法。不過,放下所有的評斷、讓聖靈為生活的選擇帶來辨識力,也是我們在《療癒集體小我》上可以做出的一項重大貢獻。耶穌說,要進入天堂的國度,前提是要先變得像小孩一樣;而放下讓小我做決定的特權,會是很大的一步……祝你有個精彩的一天!

HEALING THE COLLECTIVE EGO is the card for today. This is the work of those in mastery and those awakened but the Tao suggests that this is open to all for today. Of course, forgiveness and aligning our will with God's are the best way to accomplish this Yet, also to give up all judgment and let the Holy Spirit bring the discernment into our lives of what to choose is a major contribution we can make to HEAL THE COLLECTIVE EGO. To give up the ego's prerogative of decision-making is a giant step in becoming like a little child, what Jesus said was a prerequisite for entering the Kingdom of Heaven... Have a stupendous day!!

留言

這個網誌中的熱門文章

療癒舊傷

上天堂的旋轉門