自我價值



PoV願景心理學】 Chuck博士每日一卡 《自我價值》

今天的卡片是《自我價值》。自我價值是療癒的核心,會通往自愛與天真無罪。這三個特質,是螺旋式上升,本意是要對抗小我向下的惡性循環的。老天認為你有著無法估量的價值;今天,你可以多親近這份價值。今天,看重你自己吧,因為你若是不看重你自己,就不會有很多人看重你了。看重自己才是真理,除此之外都是錯的。過個美好的一天吧!


SELF-VALUE is the card for today. SELF-VALUE is the heart of healing leading to self-love and innocence. These three qualities are a spiral upward and are meant to counter the vicious circles downward of the ego. Today you can be closer to the inestimable value in which God holds you. Value yourself today because if you don't few others will. Valuing yourself is the truth and the rest is a mistake. Have a wonderful day!!

留言

這個網誌中的熱門文章

療癒舊傷

上天堂的旋轉門