療癒自我攻擊

今天Chuck博士的卡片是《療癒自我攻擊》。自我攻擊是我執的一種根本,沒有它,我們就不會攻擊任何人。自我攻擊來自內疚和製造罪惡感。它是我執用來阻擋求助的呼求,如果回應這求助的呼求會使得雙方連結且順流。有個很棒的一天來放下這個世界上最大的問題。有個美好的一天!(譯者: 賴裕源 Translated by Ian Lai)
HEALING SELF-ATTACK
Posted: 10 Jun 2013 06:37 PM PDT

HEALING SELF-ATTACK is the card for today. Self-attack is one of the foundations of the ego without which we couldn't attack anyone. Self-attack comes from guilt and makes guilt. It is used by the ego to block out calls for help that would bond and set both into a flow if responded to. Have a good day letting go of this biggest problem in the world. Have a fine day!

留言

這個網誌中的熱門文章

療癒舊傷

上天堂的旋轉門