療癒無意識動機,導致沒有任何可以滿足我的故事

今天Chuck博士的卡片是《療癒無意識動機,導致沒有任何可以滿足我的故事》。無意識的動機通常像是這樣:上帝做錯了,所以現在我可以是上帝或我怕上帝和祂的愛,因為這會把我拉離這個世界我沒有完成履行我所有的夢想。今天,這一切變得清楚,如果我們決心要找到使我們不快樂的阻礙......有個燦爛的一天!(譯者: 賴裕源 Translated by Ian Lai)
HEALING THE UNCONSCIOUS MOTIVATION THAT LEADS TO THE NOTHING PLEASES ME STORY
Posted: 25 Sep 2013 01:25 AM PDT
HEALING UNCONSCIOUS MOTIVATION THAT LEADS TO THE NOTHING PLEASES ME STORY are the cards for today. The unconscious motivation is usually something like : God did it wrong so now I can be God or I am afraid of God and His Love because it would pull me out of this world and I haven't done what I want to fulfill all my dreams. Today it becomes clear if we are so resolved to find the block that keeps us unhappy...Have a brilliant day!!


留言

這個網誌中的熱門文章

療癒舊傷

上天堂的旋轉門