療癒間諜心魔

今天Chuck博士的卡片是《療癒間諜心魔》。間諜的心魔是一個隱藏看似支持某人去抓到自己的“罪証”,去發現他們的不真實的或沒跟隨著共同的路線。所有的心魔,含著自我仇恨。他們通常是從被壓抑的自我概念中所分離出來,且許多的時候是對同一事物的自我概念群集。這些自我概念也包含著較輕微層度的分離和自我仇恨。一個心魔可能會是阻止你整個生命的錨。讓所有間諜離去,讓真理盛行...有個燦爛的一天!(譯者: 賴裕源 Translated by Ian Lai)
HEALING THE SPY SHADOW FIGURE
Posted: 06 Nov 2013 10:01 AM PST
HEALING THE SPY SHADOW FIGURE is the card for today. The spy shadow is the one that hides seemingly supporting someone to “get the goods on them", to find where they are untrue or not carrying the party line. All shadows contain self-hatred. They are split off and typically repressed parts that many times are in constellation with self-concepts of the same thing. These self-concepts also contain separation and self-hatred but at a much lighter level. One shadow can be the anchor that stops your whole life. Let all the spies go and let truth prevail…Have a brilliant day!


留言

這個網誌中的熱門文章

療癒舊傷

上天堂的旋轉門