療癒因為改變跟失落有關,所以害怕改變

【PoV願景心理學】 Chuck博士每日一卡 《療癒因為改變跟失落有關,所以害怕改變》

今天的卡片是《療癒因為改變跟失落有關,所以害怕改變》。今天,我們可以療癒害怕失落,以及隨之而來的害怕改變。讓我們覺察那無數種形式的恐懼,並且讓我們為了真理,放下這些恐懼。用你的全心全意渴求真理吧!祝你有個最美麗的一天!

HEALING THE FEAR OF CHANGE BECAUSE OF ITS ASSOCIATION WITH LOSS is the card for today. Today we can heal our fear of loss and the fear of change that goes with it. Let us be aware of fear in any of its myriad of forms...and let us simply let them go for the truth. Want the truth with all your heart! Have a most beautiful day!!

留言

這個網誌中的熱門文章

療癒舊傷

上天堂的旋轉門