療癒內在自我中心的老師



【PoV願景心理學】 Chuck博士每日一卡 《療癒內在自我中心的老師》

今天的卡片是《療癒內在自我中心的老師》。自我中心的老師是我們擺顯自己的知識,把學生當人質,要覺得自己很了不起。這是在呼求關注自己。今天,我們可以逮著自己這樣的計畫,寬恕自己,學會課題,向前移動。自我越來越少,天堂就越來越多。祝你有個美麗、開悟的一天!





HEALING THE EGOCENTRIC TEACHER WITHIN is the card for today. The egocentric teacher is where we show off our knowledge and hold our students hostage to how great we think we are. It is a way of calling attention to ourselves. Today we can catch ourselves with this agenda, forgive ourselves, learn the lesson and move on. The less there is of us, the more of Heaven there is. Have a beautiful, enlightening day!!

留言

這個網誌中的熱門文章

療癒舊傷

上天堂的旋轉門