療癒自我折磨



【PoV願景心理學】 Chuck博士每日一卡 《療癒自我折磨》

今天的卡片是《療癒自我折磨》。所有的自我折磨與自我攻擊,都來自小我,讓我們無法與他人結合,讓我們遠離自身的創造力。自我折磨讓我們困在自己裡面,而不是主動接觸他人、生活、老天。今天,可以來放下自我折磨,因為自我折磨會折磨到我們所愛的人。祝你有個美妙的一天!

HEALING SELF-TORTURE is the card for today. All self-toture and self-attack are from the ego and they keep us from joining others and away from our own creativity. It keeps us stuck in ourselves rather than reaching out to others, life and God. Today is a good day to let go of self-torture as it tortures those we love. Have a great and wonderful day!!

留言

這個網誌中的熱門文章

療癒舊傷

上天堂的旋轉門