開放



【PoV願景心理學】 Chuck博士每日一卡 《開放》

今天的卡片是《開放》。這說的是我們的敞開,可以領受一切要給我們的敞開。小我出於自我保護,試圖說服我們,關起門來,對我們才是最好的。我們領受的時候,隨之而來的愛,會消融層層組成小我的自我概念高牆。小我不關心我們的幸福快樂,它只在乎它能夠繼續生存。我們越能抱持著開放的心態,我們就越能看見小我沒有存在的必要。今天,讓我們大大地開放,領受天堂和生命為我們準備的一切。祝你有個極為精彩的一天!

THE OPEN DOOR is the card for today. It speaks of our openness to receive all that is being given to us. The ego is out for its own self-preservation and so tries to convince us that it is in our best interest to keep the door closed. When we receive, the love that comes with it melts layers of the walls of self-concepts that make up the ego. The ego doesn't care about our happiness only its continued existence. The more we have an OPEN DOOR the more we see the ego is unnecessary. Today let us OPEN THE DOOR wide and receive what Heaven and life have for us. Have the most amazing day!!

留言

這個網誌中的熱門文章

療癒舊傷

上天堂的旋轉門