療癒黑暗的代表及想要卻沒有意圖

今天Chuck博士的兩張卡片是《療癒黑暗的代表及想要卻沒有意圖》。黑暗的代表是指有人卡在自己的自我中,且可能被冥界煽動挑起無知及恐懼。這是我們的心靈及世界裏值得去醫治的部分。
想要卻沒有意圖,是想要沒有結果的東西,或者對自己所想要的卻沒任何動力。
這兩個方面使我們萎靡不振,讓天堂消除這些以得釋放,這是很棒的。有個很棒的一天!(譯者: 賴裕源 Translated by Ian Lai)
HEALING THE AGENT OF DARKNESS AND WILLING WITHOUT MEANING
Posted: 12 Oct 2011 11:46 AM PDT
HEALING THE AGENT OF DARKNESS AND WILLING WITHOUT MEANING are the cards for today. The agent of darkness is someone locked into their ego and possibly used by the astral to foment ignorance and fear. This is a good one to heal in our minds and our world.

留言

這個網誌中的熱門文章

療癒舊傷

上天堂的旋轉門