療癒妖婦的心魔


今天Chuck博士的卡片是《療癒妖婦的心魔》。這療癒我們分裂的女性面因而將其投射在外的狀況。這是自我評斷和自我仇恨的自我概念,我們以為自己是有罪的而試圖指責他人。現在是時候原諒並釋放我們自己和我們所投射的人。我們不能真正改變我們是如何被創造出來。我們只能夢想,以為我們做到了。這種形成的自我概念和自我,是有點自大。我們仍是被創造出來時的無辜。無罪本身創造了我們就是無辜的。我們是也永遠將是神的孩子。其餘的只是一些錯誤原因為我們所造成。今天是個可以無辜的好日子,從我執的自我滿足及所創造的罪惡感中奪回我們的生命。有個幸福的一天!(譯者: 賴裕源 Translated by Ian Lai)
HEALING THE TEMPTRESS SHADOW
Posted: 06 Sep 2012 07:55 PM PDT
HEALING THE TEMPTRESS SHADOW is the card for today. It heals what we have split off and projected outside us from our feminine side. It is a place of self-judgment and self-hatred and we try to blame others for these self-concepts that we think are sinful. Now is the time to forgive and release ourselves and anyone we have projected on. We could not really change how we were created. We could only dream we did. in this way our self-concepts and the ego we form with them are a bit arrogant. We are still as innocent as we were created. Innocence Itself created us as innocent. We are still and will only ever be a child of God. The rest we made up for some mistaken reason. Today is a good day to be innocent and wrest back our lives from the guilt the ego gluts itself on and builds itself with. Have a happy day!

留言

這個網誌中的熱門文章

療癒舊傷

上天堂的旋轉門