療癒小我幻相

今天Chuck博士的卡片是《療癒小我幻相》。幻相是痛苦,內疚和恐懼,而這一切都來自疏離。小我是疏離的原則。我們所有的心碎隱藏著想要疏離的秘密。這使小我利用我們的和平與幸福作為代價。當墜落時,偏愛疏離就一直與我們同在,而當我們疏離時,某些方面我們就將拒絕,遺棄或傷害我們投射在別人的身上。今天這個隱藏的慾望變得明顯了,我們要再次選擇走在朝向一體和一的正確方向。今天是歡欣鼓舞的一天因為小我的牆壁倒塌了,愛取而代之了!(譯者: 賴裕源 Translated by Ian Lai)
HEALING EGO ILLUSION
Posted: 13 Oct 2014 11:55 AM PDT

HEALING EGO ILLUSION is the card for today. Illusion is suffering, guilt and fear, which all come from separation. The ego is the principle of separation. All of our heartbreaks hid the secret wish to separate. This made the ego at the cost of our peace and happiness. The predilection to separate has been with us since The FALL and as we separate we then project onto others the role of rejecting, abandoning or hurting us in some way. This hidden desire becomes apparent today and we get to choose again to go in the right direction toward unity and Oneness. Today is a day to rejoice as a wall of the ego comes down and love takes it's place!

留言

這個網誌中的熱門文章

療癒舊傷

上天堂的旋轉門