自我斷滅

【Chuck博士每日一卡】自我斷滅

今天的卡片是自我斷滅。此為靈性用語,意思是讓小我死亡,達到大我。這會化解小我的痛苦、防衛、攻擊、自我攻擊。這會把屬於特殊性的東西換成愛與同理。今天就順著流吧。當你摒棄對你不利的東西時,你的幸福快樂與平安就會大大地躍進。祝你有個美麗的一天!

SELF-ANNIHILATION is the card for today. It is a spiritual term relating to an ego-death to reach the Self. It dissolves the pain, defensiveness and attack and self-attack of the ego. It exchanges what is specialness for love and compassion. Go with the flow today and there can be a big jump in your happiness and peace as you discard what is working against you. Have a most beautiful day!!

留言

這個網誌中的熱門文章

療癒舊傷

上天堂的旋轉門