療癒缺乏自我價值


PoV願景心理學】 Chuck博士每日一卡 《療癒缺乏自我價值》

今天的卡片是療癒缺乏自我價值。無論何時、何種形式,只要是我們分離的時候,缺乏自我價值就會出現。這也是小我打造自己的方式。我們打造出來的身分,都建構在不夠好跟缺乏自我價值之上。而我們和另一人結合時,我們就建立了我們的自尊與信心。今天適合來重拾我們的自我價值。因為自我價值是老天確立的,所以在真理內,缺乏自我價值是不真的……將你真正的身分歡迎回來,因為這是老天確立的。其餘的一切皆發生在時間,因此是幻相。祝你有個最為滿意的一天!

HEALING THE LACK OF SELF-WORTH is the card for today. Lack of self-worth comes from anytime and in any way we separate which is also how the ego makes itself. Our identity as we have made it is built on inadequacy and lack of self-worth. As we join another we build our self-esteem and confidence. Today is a good day to regain our self-worth as God established it so in truth the lack of self-worth is false…

 Welcome back your real identity as God established it. All the rest happened in time which is an illusion. Have a most gratifying day!!

留言

這個網誌中的熱門文章

療癒舊傷

上天堂的旋轉門