療癒罪



【PoV願景心理學】 Chuck博士每日一卡 《療癒罪》

今天的卡片是療癒罪。罪是對罪惡感的信念,並且會造成自我攻擊。罪是相當有破壞性、相當有自我破壞性的概念,所以會被小我用來打造自己,削弱我們與天堂的連結,也削弱我們神創造我們為靈性的身分。罪與罪惡感是下降的惡性循環,只會增加攻擊與自我攻擊而已。今天,我們可以放下小我對我們生活的惡性影響,換來恩典與真理。祝你有個真正美好的一天!

HEALING SIN is the card for today. Sin is a belief in guilt and it sets up self-attack. It is quite a destructive and self-destructive concept and so used by the ego to build itself and diminish our connection with Heaven and our identity as spirit as God created us. Sin and guilt are a downward vicious circle that has ever increasing attack and self-attack. Today we can give up this vicious influence of the ego in our lives and have it replaced with grace and truth. Have a truly beautiful day!!



留言

這個網誌中的熱門文章

療癒舊傷

上天堂的旋轉門