「我是上主的神聖之子,我仍是上主所創造的我。」



【PoV願景心理學】 Chuck博士每日一卡 《「我是上主的神聖之子,我仍是上主所創造的我。」》

今天的卡片是《「我是上主的神聖之子,我仍是上主所創造的我。」》。這句話也是一句出自奇蹟課程的話。今天,是要想起,除非是我們選擇了受傷、受影響,否則沒有什麼能傷害或影響得了我們。會造成這樣影響的,是我們的小我,因為我們上主神聖之子的身分是百害不侵的。這一點,只有在我們高估小我的時候,才會被掩蓋住。今天,要記得我們的真正身分。我們一如老天當初所造的樣子。祝你有個平安快樂的一天!

I AM GOD'S HOLY CHILD. I AM AS HE CREATED ME."is the card for today. It is also a quote from A COURSE IN MIRACLES. Today is a day to remember that nothing can hurt or affect us except as we choose it. It is only our ego that brings that about because our identity as God's Child is unassailable. It can only be covered over when we value the ego. Today is a day to remember who we really are. We are as god created us. Have a peaceful and happy day!!

留言

這個網誌中的熱門文章

療癒舊傷

上天堂的旋轉門