療癒自我攻擊



【PoV願景心理學】 Chuck博士每日一卡 《療癒自我攻擊》

今天的卡片是《療癒自我攻擊》。自我攻擊是世界上最大的問題。所有問題、對別人的攻擊,其根源都來自自我攻擊。今天重要的是要瞭解到,對自己的攻擊,是對其他每一個人的攻擊,尤其是在攻擊你最愛的那些人。自我攻擊不是真實的,所以就在今天,棄絕這一切自我攻擊吧!並且祝福這世界,因為祝福世界就是祝福自己!

HEALING SELF-ATTACK is the card of the day. Self-attack is the biggest problem in the world. From it stems all problems and all attack on others. Today it is crucial to understand that an attack on yourself is an attack on everyone else especially those you love the most. Today relinquish all of that as simply untrue and bless the world as you bless yourself!!

留言

這個網誌中的熱門文章

療癒舊傷

上天堂的旋轉門