療癒需要照我的方式



【PoV願景心理學】 Chuck博士每日一卡 《療癒需要照我的方式》

今天的卡片是《療癒需要照我的方式》。非得要讓事情照你的方式不可,一部分是期望,一部分是控制。而這兩樣沒有一樣會有用。期望跟控制會製造出抗拒來,而這才是你的小我想要的,小我想要用鬥爭與競爭來拖累你。今天,照天堂的方式來吧。天堂的方式保證成功。祝你有個美好的一天!

HEALING THE NEED FOR MY WAY is the card for today. Having to have things your way is part expectation and part control and neither work. They both set up resistance which is what your ego wants in order to slow you down with fights and competition. Today let it be Heaven's way. That is guaranteed to be successful…Have a fine day!!

留言

這個網誌中的熱門文章

療癒舊傷

上天堂的旋轉門