療癒著魔



【PoV願景心理學】 Chuck博士每日一卡 《療癒著魔》

今天的卡片是《療癒著魔》。著魔可以是因為附身、偶像、小我、小我的評斷、古老小我、及古老小我的毒害。小我用來把我們留住在這個世界的一切,都是纏住我們的東西。今天,我們可以把纏住我們的一切都交給那神聖的高等法院來推翻。讓我們慶祝這份自由吧!

HEALING POSSESSION is the card for today. Possession can be by anything such as possessions, idols, the ego and its judgment and the ancient ego and its toxicity. Anything the ego can use to hold us to this world is what we are possessed by. Today we can turn over whatever we have been possessed by to a Higher Court for reversal. Let us celebrate the freedom!!

留言

這個網誌中的熱門文章

療癒舊傷

上天堂的旋轉門