我執厄運


今天Chuck博士的卡片是《我執厄運》。它講述了一個我執毀滅的層次,允許更多的自由,更大的能力去獲得,因而也就有更多的恩典和內在的指引。由於我執是自我攻擊的起源,因而有更多的自愛攻擊。今天,你已經建立較少一點的自我概念而有更多一點你的本質,如愛,喜樂和靈性。祝美好!(譯者: 賴裕源 Translated by Ian Lai)
EGO DOOM
Posted: 30 Dec 2012 09:43 AM PST
EGO DOOM is the card for today. It tells of a level of ego annihilation that allows more freedom, greater ability to receive and so as a result more grace and inner guidance. As the ego is the principle of self-attack and attack there is more self-love. Today there is a little less of the self-concept you have built and a little more your essence as love, joy and spirit. Have a good one!

留言

這個網誌中的熱門文章

療癒舊傷

上天堂的旋轉門