療癒成了小我教師的自己

Chuck博士每日一卡《療癒成了小我教師的自己》

今天的卡片是《療癒成了小我教師的自己》。當我們以自我為中心的時候,渴望關注的小我就會掩飾住課題。

尤其是我們黏人需要人陪,需要藉由聽眾得到個人利益時,更是會發生這樣的情形。讓我們來意識到,我們原本要給出幫助時,這事有多常發生。要反過來,將我們永不滿足的部份交給天堂來解除,這樣才能分享有更真實的自己。祝你有個神奇美好的一天!

HEALING OURSELVES AS THE EGOCENTRIC TEACHER is the card for today. When we are egocentric The lesson is clouded by our ego wanting attention.

This can especially occur if we are needy and are using our audience for personal gain. Let us beware of how much this occurs where we are meant to be helping and instead turn these parts of us that are never satisfied over to Heaven to undo so we have more of our true self in our sharing. Have a great and miraculous day!!

留言

這個網誌中的熱門文章

療癒舊傷

上天堂的旋轉門