療癒孤單監禁的自我


今天Chuck博士的卡片是《療癒孤單監禁的自我》。這裡談到的是在我們潛意識有時是更深意識裏的自己,我們將自己判罪為孤單監禁的自我。今天問自己,你有多少的孤單監禁的自我,而這對你的生活又有什麼樣的影響。接著將那些自我融化至那些你認為較完整,較少疏離和更多順流的自我。祝美好!(譯者: 賴裕源 Translated by Ian Lai)
HEALING THE SOLITARY CONFINEMENT SELVES
Posted: 15 Aug 2012 05:25 PM PDT
HEALING THE SOLITARY CONFINEMENT SELVES is the card for today. This speaks of selves that we have condemned to solitary confinement within ourselves usually at subconscious levels but sometimes deeper. Today ask how many selves you have in solitary confinement and what effect has this had on your life. Next free those selves and melt them back into the self you identify with most to give yourself more wholeness, less isolation and more flow. Have a good one!

留言

這個網誌中的熱門文章

療癒舊傷

上天堂的旋轉門