療癒奪取的偶像

今天Chuck博士的卡片是《療癒奪取的偶像》。這個偶像,使人們產生所有的痛苦和怨尤,這阻止了天堂為我們提供的奇蹟。這是位假神,創造了在生活和關係中最大的錯誤:在外之物一定會來拯救我或讓我開心。如果我要它,我不會失去自己的獨立性,而這是我與我執所建立的......這種獨立是一種角色,不是自由。所有的偶像導致傷痛失望幻滅特別是破碎的夢境...你可以問你有多少這些偶像,放下讓他們走吧...有個美好的一天!(譯者: 賴裕源 Translated by Ian Lai)
HEALING THE IDOL OF TAKING
Posted: 24 Jan 2014 03:00 PM PST

HEALING THE IDOL OF TAKING is the card for today. This is the idol that gives rise to all pain and grievances and this blocks the miracles Heaven offers us in their place. It is the false god that sets up the biggest mistake in life and relationships: something outside me will save me or make me happy. And if I take it, I don't have to lose my independence that I built my ego with…This independence is a role and it is not liberty. All idols lead to pain, disappointment, disillusionment and shattered dreams and this one especially…You can ask how many you have and let these idols go… Have great day!

留言

這個網誌中的熱門文章

療癒舊傷

上天堂的旋轉門