療癒被佔據的陰謀



【PoV願景心理學】 Chuck博士每日一卡 《療癒被佔據的陰謀》

今天的卡片是《療癒被佔據的陰謀》。這個特別的案例,指的是被黑暗存在所佔據,黑暗存在則是隱喻我們古老的小我。黑暗存在會呈現在我們的倔強固執與不願放下的執著依附裡。在這樣的案例中,說魔鬼逼我這麼做,此言不虛。但說我與我的小我共同謀劃這件事,則是比較現代的講法。我們選擇當小我的人質,但今天我們可以選擇當迎接天堂的東道主。這樣子被困住,並非老天對我們的旨意;非老天旨意之事,根本不存在。幻相之所以逼真,是因為我們有對幻相投注心力。今天,讓我們選擇正確的認知,以及老天的愛,來釋放我們,擺脫古老小我的束縛。祝你有場美好的誕生!

HEALING THE POSSESSION CONSPIRACY is the card for today. In this particular case it refers to being possessed by dark entities, which are metaphors for our ancient ego. They show in our stubbornness and attachments that we won't let go of. To say the devil made me do it is actually true in this case but to say I was complicit with my ego would be a more modern way to say it. We choose to be hostage to the ego but today we can choose to be host to Heaven. Because being stuck like this is not God's Will for us and what is not God's Will doesn't really exist. Illusions seem to exist because we invest in them. Today let us choose for right perception and God's Love to free us from where the ancient ego has kept us in thrall. Have a wondrous birth today!!

留言

這個網誌中的熱門文章

療癒舊傷

上天堂的旋轉門