療癒受困的自我



【PoV願景心理學】 Chuck博士每日一卡 《療癒受困的自我》

今天的卡片是《療癒受困的自我》。受困的自我,是我們內在制止並且切斷的地方。要把這些自我關禁閉,需要花費很大的能量,我們也因此而受累。今天,這些自我都可以得到自由,並且整合回完整與平安之中。平安是一切好事的基礎。祝你有個美妙的一天!

HEALING ARRESTED SELVES is the card for today. Arrested selves are places we are stopped and cut off inside. It takes a great deal of energy to keep these selves in prison and we are held back as a result. Today is a day that these selves can come to both freedom and integration to wholeness and peace, the foundation of all good things. Have a great and beautiful day!!

留言

這個網誌中的熱門文章

療癒舊傷

上天堂的旋轉門