療癒〔我們因身體會受到疾病與衰老的摧殘而用身體來製造各種攻擊〕



【PoV願景心理學】 Chuck博士每日一卡 《療癒拿身體來攻擊》

今天的卡片是《療癒〔因身體會受到疾病與衰老的摧殘,所以我們拿身體來製造各種攻擊〕》。我們在某個地方用身體來製造攻擊,若療癒這一點,就可以恢復健康與年輕。今天是很美好的一天,適合來療癒。好好利用這一天,過個奇蹟般的一天吧!

HEALING WHERE WE HAVE BEEN USING THE BODY FOR ANY FORM OF ATTACK BECAUSE IT THEN BECOMES PREY TO SICKNESS, AGE AND DECAY is the card for today. This healing can restore health and youth where we have been using our body for attack. Today is a wonderful day of healing. Take advantage of it and have a miraculous day!!

留言

這個網誌中的熱門文章

療癒舊傷

上天堂的旋轉門