療癒罪犯(心魔)



【PoV願景心理學】 Chuck博士每日一卡 《療癒罪犯(心魔)》

今天的卡片是《療癒罪犯(心魔)》。如果我們療癒了內在的這些心魔、這些自我概念,那世界就不再有罪犯了,因為世界反映的是我們的心靈,以及我們內在壓抑之物。無論我們是否有因為這些信念產生行動,這樣的療癒會釋放我們許多的罪咎與自我懲罰。今天,釋放掉這些自我概念吧,因為這些自我概念只服務到了你的小我而已。過個美好的一天,讓這一天有著天真無罪與平安吧!

HEALING THE CRIMINAL (SHADOW) is the card for today. If we healed these shadows and self-concepts within us than there would be no criminals in the world as the world reflects our mind and all that we have repressed within us. This would free us of much guilt and self-punishment whether we ever acted on these beliefs or not. Today relinquish these self-concepts as they only serve your ego and have a wonderful day of innocence and peace!!

留言

這個網誌中的熱門文章

療癒舊傷

上天堂的旋轉門