療癒當渾蛋的地方



【PoV願景心理學】 Chuck博士每日一卡 《療癒蟑螂(心魔)》

今天的卡片是《療癒蟑螂(心魔)》。這個心魔來自我們從別人那裡拿走、楷油的時候。讓我們含括一切我們內在有的蟑螂這個自我概念。不管我們有多少這樣的自我概念,都將這些自我融化吧,帶來淨化過的光與能量,釋放我們因心魔與自我概念而有的自我憎恨。祝你有個自由美好的一天!

HEALING THE COCKROACH(SHADOW) is the card for today. It comes from all the times we have taken from and mooched off of others. Let us include in that all the self-concepts of the COCKROACH we have within us. Let us melt down however many we have and bring the light and energy back to us purified releasing the self-hatred we have with shadows and self-concepts. Have a wonderful day of freedom!!

留言

這個網誌中的熱門文章

療癒舊傷

上天堂的旋轉門