療癒我執如何混淆問題

今天Chuck博士的卡片是《療癒我執如何混淆問題》。我執有成千上萬的問題及許多的懷疑。但有一個問題,我執永遠是試圖蒙混的。這個問題是“你願意幫我拯救這世界嗎?”
今天是要清楚你被呼召去做什麼,且你想要如何回應。這個流動在支持你,你肯定的回應,讓無意義的世界增添了一些意義。這將也是當最後一日到來時, 少數你所需做的事情之一。祝美好!(譯者: 賴裕源 Translated by Ian Lai)
HEALING HOW THE EGO OBSCURES THE QUESTION
Posted: 04 Nov 2011 12:18 PM PDT
HEALING HOW THE EGO OBSCURES THE QUESTION is the card for today. The ego has thousands of questions and many more doubts. Heaven has but one question that the ego is forever trying to muddle. This question is "Will you help me save the world?"
Today is the day to get really clear on what is being asked and what you would like to answer. The flow is behind you and to answer affirmatively adds meaning as few things do in a meaningless world. This will be one of the few things you get to take with you on that last day. have a good one!

留言

這個網誌中的熱門文章

療癒舊傷

上天堂的旋轉門